lunes, 26 de agosto de 2013

Centelles - Montserrat - Monistrol (Nocturna)

La ruta es més o menys la mateixa que e penjat en alguna ocasió, aquesta la diferencia és que surt desde Centelles, i desprès d'arribar al Santuari de Montserrat, baixem per la carretera fins a Monistrol, i a part nosaltres la vam fer de nit.

Sortim de Centelles i pujem al Puigsagordi, passant pels tres Roures arribem a Collsuspina, nosaltres vam sopa però és un lloc on es menja molt bé, nosaltres al bar dels Tres Roures, continuem per la carretera que puja a St. Cugat de Gavadons, abans d'arribar marxem per una pista a l'esquerra, desprès de pujades i algunes baixades, arribem a un tram que baixa bastant fins arribar a L'estany, desprès del poble agafem el camí de St. Jaume, almenys aparti d'aquí esta indicat, ara el tant % es casi tot baixada fins Artés, aquí es un poble força gran per esmorçar també o fer una paradeta, continuem i en poca estona som a Navarcles un poble en què te un petit llac i un pont medieval(o antic), travessem el pont i per carretera arribem al Monestir de St. Benet del Bages, deprès reseguim el riu, i desprès d'unes pujades arribem a Viladordis, aquí i a una església en què té una font l'ultima vegada no anava però les altres si i va bé per repostar, continuem amb una mica de tot pujades i baixades per pistes fins a travessar la carretera i enfilem una forta pujada per arribar a Castellgali, travessem la urbanització i arribem a una carretera o ia un restaurant que és un bon lloc per fer una parada per pendre algú abans de comença la forta pujada a Montserrat; Començem a pujar amb alguna forta pendent, ens portara a St. Cristòfol,(aquí nosaltres deixem el Camí de St. Jaume)travessem la urbanització, i al final agafem una pista que al principi puja molt fort i desprès més suau però sempre pujant fins a Sta. Cecília, aquí agafem ja la carretera a Montserrat primer baixada fins a les valles del parking i desprès forta pujada fins al Santuari; El track continua desprès baixant fins a Monistrol on teníem el cotxe per tornar a Centelles.